روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

یامبر اکرم (ص) در حدیثی گهربار ‌فرمودند: «قیّد العلم بالکتابه»؛ یعنی علم را با نوشتن به زنجیر بکشید یا به عبارت دیگر در اختیار بگیرید. لذا حقیر که مدتی است یادداشت می کنم نکاتی را که می شنوم در مساجد و حرم های مطهر و از کتاب و...؛ تصمیم گرفته ام در اینجا منتشر کنم ان شاءالله، شاید باقیات الصالحاتی باشد برایم تا خداوند متعال چگونه قضاوت کند.

  • ۰
  • ۰

یکی از شبهه هایی که بعضا درخصوص هشت سال دفاع مقدس مطرح می شود اینکه عده ای می گویند بسیاری از کسانی که در جبهه ها حضور پیدا کردند نوجوانان 12 تا 17 ساله بودند که احساسات بر ایشان غلبه کرد، جوگیر شده و به جبهه ها رفتند.

اینان متاسفانه به خودشان زحمت نمی دهند برخی خاطرات و وصایای این شهدای بزرگوار را بخوانند تا بفهمند که روشنفکرترین انسان ها بوده اند که با تفکری والا و شناخت و معرفتی عجیب پای در جبهه های حق علیه باطل گذاشته اند.

بخش کوتاهی از وصیتنامه شهید جاوید الاثر زنده یاد سیدعباس حسینی مشکنانی را می نویسم تا بفهمیم و بقهمند که این شهدا چه فهمیده هایی بوده اند: « در اینجا باید گفته شود من بخاطر چند زمین بی ارزش به جنگ کفار نمی روم چون ما وطن پرست نیستیم بلکه ما الله پرست هستیم و در عین حالی که از اسلام دفاع می شود خود به خود از میهن و ناموس و ... دفاع می شود.»

  • ۹۷/۰۸/۲۳
  • حسن حیدری باقرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی