روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

یامبر اکرم (ص) در حدیثی گهربار ‌فرمودند: «قیّد العلم بالکتابه»؛ یعنی علم را با نوشتن به زنجیر بکشید یا به عبارت دیگر در اختیار بگیرید. لذا حقیر که مدتی است یادداشت می کنم نکاتی را که می شنوم در مساجد و حرم های مطهر و از کتاب و...؛ تصمیم گرفته ام در اینجا منتشر کنم ان شاءالله، شاید باقیات الصالحاتی باشد برایم تا خداوند متعال چگونه قضاوت کند.

  • ۰
  • ۰

جناب ترامپ فرموده اند که «من خودم هم از جنایت متنفرم و هم از آنچه در این ماجرا رخ داده و از تلاش برای لاپوشانی آن متنفرم ولی به شما بگویم که ولیعهد بن سلمان، بیش از من از این مسائل نفرت دارد.»

ترامپ که از جنایت متنفر است، از لاپوشانی قتل خاشقچی هم که متنفر است، بن سلمان هم که بیش از ترامپ از جنایت متنفر است پس می شود نتیجه گرفت که قتل خاشقچی یک عنایت است که ولیعهد بن سلمان به ایشان کرده است.

کشتار غیزنظامیان و زن و کودک در یمن هم باز از عنایات ولیعهد بن سلمان به مردم عزیز یمن است.

کشتار مردم و زن و کودکان در غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی هم از عنایات صهیونیزم به این مسلمانان است.

ایجاد گروه سلفی تکفیری تروریستی داعش هم که در خاطرات هیلاری کیلینتون به آن اشاره شده از عنایات آمریکا به مردم عراق و سوریه و البته تمامی مردم جهان است اما جناب ترامپ همه مردم دنیا را که مورد عنایت ایشان واقع شده اند در داستان قتل خاشقچی مقصر دانسته و فرموده اند: «شاید بتوان دنیا به خاطر این جنایت مقصر دانست چون دنیا جای خیلی خیلی بدی شده است.»

بگذریم جناب صدام عفلقی هم هشت سال به مردم عزیزمان ایران عنایت داشتند و بعد هم یک عنایتی به کویت و عنایت های انگلیس به مردم ایران و 9میلیون نسل کشی که در فیلم «یتیم خانه ایران» به تصویر کشیده شده بود و البته وزیر فخیمه خارجه روباه پیر در سفر اخیر خود به ایران تکرار فاجعه جنگ جهانی اول را محتمل دانسته که باز هم میخواهند ایران را مورد عنایت قرار دهند.

عنایت ها قابل شمارش نیست...


  • ۹۷/۰۹/۰۳
  • حسن حیدری باقرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی