روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

یامبر اکرم (ص) در حدیثی گهربار ‌فرمودند: «قیّد العلم بالکتابه»؛ یعنی علم را با نوشتن به زنجیر بکشید یا به عبارت دیگر در اختیار بگیرید. لذا حقیر که مدتی است یادداشت می کنم نکاتی را که می شنوم در مساجد و حرم های مطهر و از کتاب و...؛ تصمیم گرفته ام در اینجا منتشر کنم ان شاءالله، شاید باقیات الصالحاتی باشد برایم تا خداوند متعال چگونه قضاوت کند.

  • ۰
  • ۰

مسئول گلستان شهدای اصفهان نقل می کند که حاج احمد کاظمی هز زمانی که به اصفهان می آمد و سری به گلستان شهدای اصفهان می زد سر قبر شهید حاج حسین خرازی علمدار خیبر حاضر شده و می گفت: مرا کنار حاج حسین خاک کنید چرا که کنار قبر شهید خرازی دری از درهای بهشت باز می شود.

وقتی حاج احمد در سال 1384 به شهادت رسید چون فرمانده لشکر 8 نجف اشرف بود خیلی تلاش کردند نجف آبادی ها که در نجف آباد به خاک سپرده شود اما او وصیت کرده بود و خانواده نیز به وصیتش عمل کرده او را در گلستان شهدای اصفهان و در کنار شهید خرازی به خاک سپردند.

  • ۹۷/۰۸/۲۱
  • حسن حیدری باقرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی