روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

یامبر اکرم (ص) در حدیثی گهربار ‌فرمودند: «قیّد العلم بالکتابه»؛ یعنی علم را با نوشتن به زنجیر بکشید یا به عبارت دیگر در اختیار بگیرید. لذا حقیر که مدتی است یادداشت می کنم نکاتی را که می شنوم در مساجد و حرم های مطهر و از کتاب و...؛ تصمیم گرفته ام در اینجا منتشر کنم ان شاءالله، شاید باقیات الصالحاتی باشد برایم تا خداوند متعال چگونه قضاوت کند.

  • ۰
  • ۰

خداوند رحمت کند مادر شهیدان مصطفی و رسول ردانی پور را.

امروز 26تیرماه تشییع و براساس شنیده ها بر اساس وصیت این بزرگوار و دستور رهبر معطم انقلاب، این مادر شهید در محل قبر یادبود شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور که جنازه ایشان پیدا نشد، دفن خواهد شد.



«پایش را که از ماشین پایین گذاشت، چشمش افتاد به حجله‌ی رسول، درست سر خیابان. بغض کرد. صورتش داغ شد. انگار غم عالم ریخت توی دلش. عروس را از ماشین پیاده کرد. همه کف میزدند. کل می‌کشیدند. داد می‌زد «مگه شما نمی دونید؟ امشب شب سال رسوله.» گریه می‌کرد. داد میزد. تو حال خودش نبود. بلند گو را گرفت دستش. انگار شب قبل ازعملیات است و دارد برای بچه‌ها اتمام حجت میکند. اشک همه را در آورد. می‌گفت «امشب شب عروسی من نیست. عروسی من وقتیه که توی خون خودم غلت بزنم.»

پ ن: آهنگ نوبهار حامد زمانی در خصوص مادران شهدا
مادر بگو چه جوری آروم بشم، با یاد تو هنوز نفس می کشم، به عکس تو یک عمر زنجیر شدم، مادر بیا ببین چقدر پیر شدم
دریافت
عنوان: نوبهار
حجم: 1.04 مگابایت
توضیحات: مادران شهدا

  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • حسن حیدری باقرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی