روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

روایت های الاحقر

نوشته هایی از این حقیرترین که ان شاءالله مفید فایده باشد برای دنیا و آخرتمان

یامبر اکرم (ص) در حدیثی گهربار ‌فرمودند: «قیّد العلم بالکتابه»؛ یعنی علم را با نوشتن به زنجیر بکشید یا به عبارت دیگر در اختیار بگیرید. لذا حقیر که مدتی است یادداشت می کنم نکاتی را که می شنوم در مساجد و حرم های مطهر و از کتاب و...؛ تصمیم گرفته ام در اینجا منتشر کنم ان شاءالله، شاید باقیات الصالحاتی باشد برایم تا خداوند متعال چگونه قضاوت کند.

  • ۰
  • ۰

پوزه استکبار

امروز توفیقی بود تا در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضوری داشته باشم با دانش آموزان عزیز که امروز روز آنها هم هست.
آموزش و پرورشی ها سنگ تمام گداشته بودند و عزیزان بسیج هم همین طور.
برنامه که تمام شد اذان ظهر بود رفتم به سمت مسجد، خوب لباس پلنگی هم پوشیده بودم؛ یکی از عزیزان حامی دولت اصلاحات و اعتدال و... که در حال وضوگرفتن برای نماز بود به من گفت: پوزه استکبار را به خاک مالیدید؟
من هم گفتم: پوزه استکبار که به خاک مالیده بود ما کمی برایش تمیز کردیم.

اینکه پوزه استکبار به خاک مالیده بود که 40 سال است در ایران و لبنان و سوریه و یمن و عراق و نیجریه و... مالیده می شود به خاک و هر روز افول آمریکا تسریع می شود و با این زدیس جمهور عجیب و غریب سرعت وحشتناکتری به خود گرفته است اما ماها که به راهپیمایی می رویم خیلی خیلی زحمت می کشیم در مقایسه با عزیزانی که خوان می دهند و جان می دهند در کشورهایی که ذکر شد و دکر نشد و ماها یک مشتی گره می کنیم و چنان بر دهان استکبار می کوبیم که کمی پوزه به خاک مالیده شان تمیز می شود.
البته هستند کسانی هم که کارشان بزک کردن آمریکاست. احمق ها نمی دانم بگویم خائن ها نمی دانم بگویم ساده لوح ها نمی دانم بگویم خلاصه درخصوص این عزیزان نمی دانم چه بگویم که در شان و جلالتشان کوتاهی نشود.
بگذارید خون خودم را کثیف نکنم.
خداوند ما را عاقبت بخیر کند و وفات ما را قتل فی سبیل الله قرار دهد.
  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • حسن حیدری باقرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی